پاورپوین در زمینه بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه - 36 اسلاید

پاورپوین در زمینه بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه - 36 اسلاید

پاورپوین در زمینه بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه - 36 اسلاید

پاورپوین در زمینه بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه - 36 اسلاید

پاورپوین در زمینه بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه - 36 اسلاید

پاورپوین در زمینه بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه - 36 اسلاید

پاورپوین در زمینه بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه - 36 اسلاید

پاورپوین در زمینه بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه - 36 اسلاید

پاورپوین در زمینه بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه - 36 اسلاید

 

این فایل تایید کیفی شده، نیاز شما را کاملا رفع می کند و در زیر قسمتهایی از متن آن را مشاهده می کنید:

مقدمه

عملیات سیکل های مختلف بیشتر موتورهای احتراق داخلی فعلی، دارای یک طرح رایج است به این صورت که انفجار در یک سیلندر پس از تراکم انجام می شود. نتیجه ان است که انبساط گاز مستقیما روی پیستون اثر گذاشته (کار انجام می دهد) و میل لنگ را 180 درجه بچرخاند.

با توجه به طراحی فنی و مکانیکی، موتور شش زمانه همانند موتورهای احتراق داخلی می باشد. اگر چه سیکل ترمودینامیکی و یک سر سیلندر اصلاح شده همراه دو اتاق اضافی ان را به کلی متمایز می کند. یک محفظه ی احتراق و یک محفظه ی تراکم( گرمکن هوا) هر دو از سیلندر جدا هستند. احتراق درون سیلندر رخ نمی دهد اما در محفظه ی احتراق کمکی هم فوری روی پیستون اثر نمی گذارد و زمان ان از 180 درجه ی چرخش میل لنگ، در زمان انفجار(کار) جدا می باشد.

محفظه ی احتراق به طور کلی توسط محفظه ی گرمکن احاطه شده است. با تبادل گرما از طریق دیواره های محفظه ی احتراق که با محفظه ی گرمکن در ارتباط است، فشار محفظه ی گرمکن افزایش می یابد و قدرت مکملی برای کار تولید می شود.

 

متن فوق تنها یک اسلاید از پاورپوین در زمینه بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه - 36 اسلاید است؛

 

برای دانلود کل پاورپوین در زمینه بررسی و ارزیابی موتورهای شش زمانه - 36 اسلاید از لینک زیر استفاده کنید:

 


خرید آنلاین